SAYFALAR

12 Eylül 2014 Cuma

FANTASTİK DÜNYA GEZİLERİ İLK GEZİ

evet yolculuğumuz uzun upuzun bir yolda başlıyor
heybemde büyülü kürem bana esrarengiz bir mekanı gösteriyor gitmemiz gereken yer küçük dağların yanındaki sarı göl kenarındaki bahçeli köşk 
ama nerede bu köşk peki ne var orada neden oraya gitmeliyiz peki bu yolculukta başımıza neler gelecek aklımda bu sorular varken büyülü küreme göz ucuyla bir bakış attım çünkü eminim tüm bu soruların cevabı onda var ama bildiğim diğer şeyse asla bana bu soruların cevabını vermeyeceği çünkü her zaman yaşayarak öğrenmenin en doğru yol olduğunu savunur a evet bu büyülü küre bir de konuşuyor mu diye geçiyor aklınızdan hayır bana yazılar veya dizi ve film sahnelerini göstererek iletişim kurar neyse hemen yola çıkalım artık çünkü bu kasvetli karanlık yol çok canımı sıkıyor ve çok uzun eğer hemen yola çıkmazsak hiç bitmeyecek gibi görünüyor.
...
bu yol uzadıkça uzuyor ve hiç bölünmüyor ileriye doğru giden upuzun karanlık bir yol.
ayrıca ağaçlar tüm dallarıyla gökyüzünü kapatmış tıpkı ağaçlardan yapılma bir tünelde gibi.
yolun kenarındaki ağaçların yaprakları sanki siyah renkli ayrıca ağaç yapraklarının arasından hiç ışık gelmiyor sanki güneş yok gibi ama gece de değil. nerede olduğumuzu çok merak ediyorum.
...
sonunda ağaç dalları yavaş yavaş kısalıp gökyüzünü özgür bıraktı ve etraf yavaş yavaş aydınlandı. bu kasvetli yerden kurtulduğum için mutluyum. oradayken bunalımdaki bir ruh gibi hissettim. aslında bunalımda öyle değil mi zaten. bunalımdayken eskiden gözüne güzel ve tehlikesiz görünen ama zamanla kararan şeyler tarafından hapsedilirsin her yer karanlıktır ışık girebilecek tek bir delik bile yoktur olsa bile sanki tüm ışıklar sönmüş sanki güneş yok olmuş gibi hiç ışık girmez ve bu kasvetli ortam zamanla seni daha da içine alır tıpkı bir bataklık gibi ve her çırpınışında daha da hızlı daha da çok batarsın tıpkı boğulmakta olan ve yüzmeyi bilmeyen bir insanın çırpınışları gibi. şimdi bir tepede gibiyiz yani tüm bu zaman boyunca bir tepede yürüyorduk ve bu tepe dümdüzdü ha buna inanmam zor geriye dönüp bakmak istiyorum. bu da ne !
...
tek gördüğüm yemyeşil sarmaşıkların kapladığı bir dağ yükseltisi sarmaşıkları çekmeyi denedim ama hayır sadece dağ var. 
...
şu durumda tek yapabileceğimiz tepeden aşağı inmek. inerken dikkatli ol kendini incitme. 
...
işte sonunda resmen tepeden indik yani bu durumda dağdan da inmiş olduk 
aaaaaa! 
bu da neydi şimdi ayağım takıldı üzgünüm. tamam kalktım ama bak şurada orası gördün mü vardık işte oradayız bak.
hadi gidelim bakalım.
...
ve işte geldik kapıyı tıklatmam ile bu geziyi burda bitiriyoruz ilk durağımızda başımıza neler gelecek bakalım tekrar görüşmek üzere bay.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder