SAYFALAR

3 Ekim 2014 Cuma

CHRISTINA PERRI "HUMAN"


CHRISTINA PERRI HUMAN ŞARKI SÖZÜ
I can hold my breath 
I can bite my tongue 
I can stay awake for days 
If that's what you want 
Be your number one 
I can fake a smile 
I can force a laugh 
I can dance and play the part 
If that's what you ask 
Give you all I am 
I can do it 
I can do it 
I can do it 
But I'm only human 
And I bleed when I fall down 
I'm only human 
And I crash and I break down 
Your words in my head, knives in my heart 
You build me up and then I fall apart 
I'm only human, yeah 
I can turn it on 
Be a good machine 
I can hold the weight of worlds 
If that's what you need 
Be your everything 
I can do it 
I can do it 
I'll get through it 
But I'm only human 
And I bleed when I fall down 
I'm only human 
And I crash and I break down 
Your words in my head, knives in my heart 
You build me up and then I fall apart 
I'm only human, yeah 
I'm only human 
I'm only human 
Just a little human 
I can take so much 
Till I've had enough 
'Cause I'm only human 
And I bleed when I fall down 
I'm only human 
And I crash and I break down 
Your words in my head, knives in my heart 
You build me up and then I fall apart 
'Cause I'm only human, yeah 
Try to align 


CHRISTINA PERRI HUMAN ŞARKI SÖZÜ ÇEVİRİSİ
Nefesimi tutabilirim 
Dilimi ısırabilirim 
Günlerce uyanık kalabilirim 
Eğer bunu istiyorsan 
Bir numaran ol 
Sahte bir gülücük atabilirim 
Zorla gülebilirim 
Dans edebilir ve parça çalabilirim. 
Eğer bunu soruyorsan 
Tüm benliğimle kendimi adayabilirim 
Ben yapabilirim 
Ben yapabilirim 
Ben yapabilirim 
Ama sadece insanım 
Ve düştüğüm zaman kanarım
Ben sadece insanım 
Kırılabilirim 
Sözlerin kafamda bıçakların kalbimde 
Beni inşa ediyorsun ve yıkılıyorum
Çünkü sadece insanım 
Değiştirebilirim 
İyi bir makine ol 
Dünyanın tüm yükünü kaldırabilirim 
Eğer buna ihtiyacın varsa 
Her şeyin olabilirim 
Ben yapabilirim 
Ben yapabilirim 
Üstesinden gelebilirim 
Ama sadece insanım 
Ve düştüğüm zaman kanarım
Ben sadece insanım 
Kırılabilirim 
Sözlerin kafamda bıçakların kalbimde
Beni inşa ediyorsun ve yıkılıyorum
Çünkü sadece insanım 
Ben sadece insanım 
Ben sadece insanım 
Sadece küçük bir insanım 
O kadar çok alabilirim ki 
Bana yetene kadar dayanabilirim 
Çünkü sadece insanım 
Ve düştüğüm zaman kanarım 
Ben sadece insanım 
Kırılabilirim 
Sözlerin kafamda bıçakların kalbimde
Beni inşa ediyorsun ve yıkılıyorum
Çünkü sadece insanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder